Με ένα λογότυπο και μια σκέψη που δε μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα Very Macedonia αλλά με ένα σλόγκαν Can you miss this? που μπορούμε να πούμε ότι είναι ιδιαίτερα πιασάρικο για να δελεάσεις τον Τουρισμό είτε είναι μεμονομένος είτε σε οργανωμένα γκρουπ και τις περισσότερες φορές εναλλακτικός αφού η Μακεδονία εκτός από τη Χαλκιδική δεν έχει να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο όσο αναφορά τον Καλοκαιρινό ήλιο και θάλασσα που είναι στοιχεία που προτιμούνε ιδιαίτερα οι Τουρίστες της Ελλάδας.

 

Αυτό όμως που μας προβλημάτισε ιδιαίτερα είναι η σχεδόν μηδαμινή προβολή του Νομού Σερρών και όλων αυτών που έχει να προβάλει. Λουτρά, Λίμνη Κερκίνη, Σπήλαιο Αλιστράτης, Ρούπελ και Κερκίνη αναφέρονται προβάλλονται πάρα πολύ λίγο μέσα στην καμπάνια και το έντυπο που θα κυκλοφορεί και το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών καθόλου..
Αυτό σημαίνει ότι εμείς σαν Νομός και οι επιχειρήσεις που εξαρτώνται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στις επισκέψεις στο Νομό μας πρέπει από μόνες τους να βρούνε μια διέξοδο για να τραβήξουν κόσμο και να προσελκύσουν Τουρίστες γιατί η προβολή μέσα από την Περιφέρεια είναι σχεδόν μηδαμινή κάτι το οποίο φοβόμασταν και εμείς αλλά και οι υπεύθυνοι Τουρισμού της Νομαρχίας μας.

Δείτε εδώ το έντυπο σε μορφή pdf  γράψτε μας τη γνώμη σας αν θέλετε σαν σχόλιο και αν θέλετε να δείτε περισσότερα για τον Τουρισμό των Σερρών μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.serrestourism.gr ή να κατεβάσετε την εφαρμογή visit Serres στο κινητό σας

Γράψτε μας τα σχόλιά σας...

Διαβάστε επίσης:

  • Πόκερ και esports, παράλληλοι δρόμοι Υπάρχουν στιγμές που ρίχνουμε μία ματιά πίσω μας και διαπιστώνουμε ότι η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα. Ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο ο αθλητισμός διεξάγεται, ...