Άλλη μία χρονιά πέρασε, όπου η Ser-Expo μετατράπηκε σε ένα «πανηγυράκι» και ξέφυγε τελείως από το νόημα και το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Ταυτίστηκε, λοιπόν, η Ser-Expo  με κάποια «ηχηρά ονόματα» καλλιτεχνών, τα οποία ήρθαν στις Σέρρες για να ταράξουν τα «λιμνάζοντα ύδατα» της οικονομικής ζωής της πόλης, χωρίς επί της ουσίας να συνεισφέρουν τίποτα σε αυτήν, την ανάπτυξη , που όλοι τόσο επιθυμούμε.


Από όλο αυτόν τον κόσμο, που ήρθε για να ακούσει τους καλλιτέχνες ούτε οι μισοί δεν πέρασαν από τα εκθετήρια των σερραϊκών προϊόντων. Η προώθηση, λοιπόν, των προϊόντων μας, που είναι και το ζητούμενο, δεν έγινε μέσω αυτού του τρόπου που επιλέχθηκε.

Μήπως η διαφήμιση περνά από λαθεμένους διαύλους; Μήπως πρέπει οι δράσεις να έχουν σχέση με τα προϊόντα κι όχι με τους «αστέρες λαϊκών ασμάτων»; Μήπως τα χρηματικά ποσά που δαπανώνται (σσ άραγε πόσα είναι αυτά;) για τα «ηχηρά ονόματα» του ελληνικού πενταγράμμου, πρέπει να διατίθενται σε άλλους σκοπούς;

Λυπήθηκα πολύ, όταν άκουσα συζήτηση, στην οποία αναφέρθηκε τούτο: «Να! Βρε! Αυτή, η Serrr…πώς τη λένε, αυτή, αυτή, που φέρνει τραγουδιστές!» Ούτε λόγος για τα προϊόντα, την προώθηση τους, την προσέλκυση κι άλλων επενδυτών από γειτονικές πόλεις, ούτε λόγος για αγοραστές και διαφήμιση.
ΝΑΙ! Να υπάρχει και η διασκέδαση, ΝΑΙ, να προσελκύσουμε τον πολύ κόσμο. Ωστόσο, πριν και πάνω από όλα είναι τα σερραϊκά μας προϊόντα, αυτά που ξεχάστηκαν και στη φετινή Ser-Expo, επειδή κάτι άλλο, πιο δυνατό, «τα καπέλωσε».

Και αναρωτιέται κάποιος εύλογα: «Αφού ο τρόπος αυτός διολισθαίνει σε λανθασμένο δρόμο και τρόπο προώθησης των προϊόντων μας, γιατί επιμένουμε;»

Άποψη : Ιορδάνης Ξανθόπουλος (Φιλόλογος-Δημοσιογράφος)

Διαβάστε επίσης: