Σχολιασμός Αρχαίων
Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού χαρακτηρίζονται ποιοτικά και απαιτητικά καλύπτουν ευρύ φάσμα της ύλης και απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές.


Το διδαγμένο κείμενο συνδύασε αποσπάσματα από τον Πρωταγόρα και Πλάτωνα και πέραν της ερώτησης που ζητούσε την μετάφραση συνοδευόταν από τρεις ερμηνευτικές ερωτήσεις ενώ υπήρχε και ερώτηση τύπου Σωστό – Λάθος από την εισαγωγή καθώς και λεξιλογικές ερωτήσεις.
Η πρωτοτυπία φέτος είναι το δεύτερο σκέλος της λεξιλογικής άσκησης, χωρίς όμως κάποια δυσκολία.
Το αδίδακτο κείμενο ήταν ένα απόσπασμα από το Φίλιππο του Ισοκράτη και συνοδευόταν από τις κλασσικές ερωτήσεις μετάφρασης, γραμματικής και συντακτικού. Ζητείται για πρώτη φορά μεταφορά πρότασης στον άλλο αριθμό. Χωρίς μεγάλο βαθμό δυσκολίας είναι το δεύτερο σκέλος της συντακτικής άσκησης.

 

Εκτίμηση για τα μαθηματικά ομάδας προσανατολισμού

Τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού είναι διατυπωμένα με σαφήνεια αλλά δεν έχουν μεγάλο εύρος στην εξεταστέα ύλη. Εστιάζονται σε περιορισμένο μέρος της ύλης με επανάληψη ομοίων ερωτημάτων.
Είναι ιδιαίτερα απαιτητικά, πιεστικά ως προς τον χρόνο και απευθύνονται σε πολύ καλά προετοιμασμένους και ψύχραιμους μαθητές που έχουν εμπεδώσει σε βάθος την ύλη όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου.

Θέμα Α: θεωρία. Το Α2 ερώτηση κριτικής σκέψης, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες
Θέμα Β: Θέμα αναμενόμενο ιδιαίτερη προσοχή στις πράξεις.
Θέμα Γ: Το ερώτημα Γ1 ιδιαίτερης προσοχής, Γ2 προσοχή στις γραφικές παραστάσεις, Γ3. Όριο ιδιαίτερης προσοχής και Γ4 απαιτητικό.
Θέμα Δ: Θέμα ιδιαίτερων απαιτήσεων και προσοχής.
Γενικά, θέματα αυξημένης δυσκολίας σε σχέση με τα περσινά.

Διαβάστε επίσης:

  • Ένα ευχαριστώ από καρδιάς! Αυτές τις γιορτινές μέρες όλοι μας έχουμε ανάγκη από ‘’καλά’’ νέα, από κινήσεις αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο. Έτσι και εγώ, από την πλευρά μ...

swa

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας 354 επισκέπτες