“Δεν θα ανοίξω το κατάστημά μου 1η Ιουνίου γιατί δεν θα καταφέρω να βγάλω τα έξοδα μου τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου”.

Εντολή προς το ΑΣΕΠ για άμεση έκδοση νέας προκήρυξης των 2.909 μονίμων με το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» έδωσε το υπουργείο Εσωτερικών.

Στους πέντε πρωτους νομούς στην ηπειρωτική Ελλάδα κτατάσσεται ο νομός Σερρών σε καταθέσεις. Το συνολικό ποσό είναι 1,4 δις ευρώ σε τραπεζικές καταθέσεις στο νομό Σερρών. Εξαιρώντας την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη,την Κρήτη και τα νησιά,οι Σέρρες είναι στους πρώτους μετά τα Ιωάννινα, την Κοζάνη και την Μεσσηνία. Σε άλλους νομούς οι καταθέτες είναι περισσότεροι αλλά και το συνολικό ποσό μικρότερο.

Στην πρώτη φάση του προγράμματος ανάπτυξης δικτύων φυσικού αερίου, που θα υλοποιήσει το επόμενο χρονικό διάστημα η ΔΕΔΑ, εντάσσεται και η πόλη των Σερρών. Το πρόγραμμα είχε ανακοινωθεί από πέρυσι αλλά οι εργασίες δεν προχώρησαν λόγω ελλείψεων και καθυστερήσεων στις αδειοδοτήσεις.

Την πρόθεση του σε 2 χρόνια ο Δρομέας να αλλάξει έδρα , εάν δεν αλλάξουν τα κακως κείμενα στην χώρα μας, εξέφρασε μέσα από δηλώσεις του κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος του Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Δρομέας ΑΒΕΕΑ Αθανάσιος Παπαπαναγιωτου.

Το εργοστάσιο της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ) στις Σέρρες είναι αυτό που θα λειτουργήσει φέτος παραγωγικά, υπό το μάνατζμεντ της Royal Sugar, που το «ντύνει» με επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ, ενώ στη μονάδα στο Πλατύ Ημαθίας θα πραγματοποιείται η μεταποίηση-συσκευασία.

Σύμβαση διαρκείας 2+1+1 έτη για την παραγωγή εξήντα χιλιάδων (60.000) ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων γραφείων, προϋπολογισμού 15.000.000 (15 εκατ.) ευρώ, υπέγραψε στις 6 Ιανουαρίου η Δρομέας με τον Γερμανικό Στρατό, κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας.

Η ανάγκη άμεσης στήριξης και συμπαράστασης όλων των δυνάμεων του ΠΑΟΚ στην προσπάθεια της ΚΑΕ ΠΑΟΚ και της ομάδας μπάσκετ, αλλά και συμμετοχής στην πρωτοβουλία των Σ.Φ. ΠΑΟΚ, τονίστηκε στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε η ΚΑΕ ΠΑΟΚ, μαζί με τους εκπροσώπους της Συνεταιριστικής Τράπεζας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ένα έργο «μαμούθ» φιλοδοξεί να προκηρύξει ο ΟΣΕ. Πρόκειται για την νέα παραλιακή (πεδινή) σιδηροδρομική χάραξη Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Καβάλα, με δυνατότητα διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ!